Контакти

Служба підтримки казино Slots City®

Ми завжди поруч

Support Slots City

Служба підтримки Слот Сіті – це професійні оператори, які готові відповісти на будь-які ваші питання, що стосуються взаємодії з сайтом, додатком тощо. Саппорт працює цілодобово, отже всі складнощі вдасться швидко налагодити та вирішити. Головне – не відкладати, і якщо щось не вдається в запуску гри, виводі коштів, авторизації, верифікації тощо, одразу дайте нам про це знати.

Способи зв’язку зі службою підтримки Slots City

Слот Сіті служба підтримки – це дійсно кваліфіковані оператори, які готові вирішувати питання, що виникають під час гри, реєстрації, верифікації чи іншої взаємодії з сайтом чи додатками. Для зручності гостей передбачено декілька способів зв’язку, відповідно, ви можете обрати, який зручний саме для вас в конкретний момент часу. Так, є гаряча лінія Слот Сіті, онлайн-чат та електронна пошта. Крім того, можна розраховувати і на інші канали комунікації в офіційних джерелах, і про все це ми розповімо в деталях далі.

Перший спосіб, який вважається одним з традиційних, – це звернення на електронну пошту. Це чудовий метод комунікації, якщо маєте певні нетермінові питання чи, наприклад, пропозиції. Електронна пошта операторами перевіряється регулярно, але все ж такі певні затримки можуть бути. Тому на відповідь варто розраховувати за декілька годин, можливо, навіть на наступний день.

Алгоритм звернення:

  • Завітати на сайт казино або ж одразу зайти на свою поштову скриньку.
  • Створити новий лист, в якому зазначити отримувача [email protected] – це офіційні контакти технічної підтримки клієнтів казино Слот Сіті.
  • Зазначити тему листа. Це дуже бажано зробити, адже таким чином підвищуються шанси прочитання. Оператор одразу може оцінити, з якою метою створено звернення.
  • Далі, власне, опишіть питання, з яким звертаєтеся. Зробіть це максимально детально, щоб оператор зміг відразу надати вичерпну відповідь. Якщо необхідно, додавайте скриншоти, фото, іншу інформацію, яка в цьому допоможе.
  • Перевірте, чи правильно все заповнено, перечитайте саме звернення. Якщо все коректно, надсилайте.

Тепер потрібно лише зачекати на відповідь, яка зазвичай не бариться.

Наступний спосіб – дзвінок на Слот Сіті гарячу лінію. Цей метод також дуже зручний, адже зможете вести живий діалог, тому і шанси на швидке вирішення значно вищі. Отже, набирайте з мобільного 063 021 30 21. Дзвінки безкоштовні, тому можете не турбуватись і вирішувати своє питання. Якщо ви телефонуєте в вечірні години або в вихідні, потрібно буде певний час почекати з’єднання з оператором, адже лінія буває перевантажена. Щоб не розгубитись, радимо вам записати питання на папері, якщо їх декілька і потрібно всі їх з’ясувати. Зручність комунікації саме телефоном в тому, що ведеться діалог з оператором, який може оперативно вирішувати питання.

Третій спосіб зв’язку – це онлайн-чат. Він доступний безпосередньо на сайті. Якщо вам підходить такий спосіб, дійте наступним чином:

  • Завітайте на сайт Slots City.
  • Перейдіть в нижню частину сторінки, там побачите «Підтримка MyCity». Клацніть на стрілку і перейдіть в чат. Він також працює цілодобово, тому зможете швидко отримати відповідь.
  • Спершу вас зустріне бот і запропонує поширені питання, відповіді на які він може надати миттєво. Це: «З якого віку можна грати», «Виведення та депозит», «Верифікація», «Бонуси», «Що робити, якщо зависла гра», «Як заблокувати акаунт», «Забув пароль», «Ліцензія клубу», «Як грати в демо-режимі». По кожному з цих питань, якщо на нього клацнути, розкривається додаткове меню. Це зазвичай вичерпні відповіді, які не потребують подальшого підключення оператора.
  • Далі, якщо питання все ж не вирішено, ви зможете перейти до живої розмови, клацнувши на «Поговорити з агентом підтримки». Це, власне, підключення реального оператора. Поки він вийде на зв’язок, потрібно певний нетривалий час почекати.
  • Сформулюйте питання оператору, намагаючись давати максимум деталей, що вони допоможуть розв’язати проблему.

Після підключення оператора зможете точно отримати кваліфіковану допомогу, і ваше питання буде вирішено.

Що може зробити служба підтримки Slots City

В Slot City служба підтримки дійсно професійна, і вирішення тих чи інших питань не є проблемою. Зазвичай до операторів різними каналами зв’язку звертаються з приводу наступних питань:

  • Вікові обмеження для гри. Не всі потенційні гравці насправді знають, що в Україні можна грати не з 18, а лише з 21 року, що прописано в законі. Буває, що, не знаючи цього, гість поповнив рахунок і навіть почав грати. Це заборонено, і оператори розкажуть як діяти, щоб не порушувати закон і правила казино і навіть отримати назад свої кошти, які були внесені на депозит.
  • Грошові питання. Тобто все, що стосується поповнення балансу і виведення коштів. Зазвичай складнощі чи непорозуміння виникають при появі помилок стосовно строків поповнення та виводу, методів внесення коштів, лімітів та кількості доступних для оформлення заявок на виведення коштів.
  • Верифікація. Це одне з дуже важливих питань, яке інколи викликає складнощі. Так, часто звертаються до саппорту за уточненням строків проходження ідентифікації особистості, доступних способів, відсутності підтвердження на електрону пошту та власне зміни адреси email.
  • Бонуси. Всі люблять заохочення, що цілком логічно, тому не дивно, що по ним виникає чимало питань. Вони стосуються інформації про бонуси, спроб використання наявного промокоду, методів отримання бездепів, способів виведення бонусних коштів.
  • Дії при зависанні гри. Зазвичай в цей момент гості розгублюються і не знають, що робити, особливо якщо на кону великий виграш. Оператори техпідтримки розкажуть покроковий порядок дій.
    Порядок блокування акаунту. Бувають такі ситуації, коли гість вже не хоче продовжувати грати з різних причин. Відповідно, йому хочеться обмежити доступ до свого профілю, зокрема собі та потенційним зловмисниками. Для цього профіль блокується. Порядок дій розкажуть в службі підтримки.
  • Дії у разі, якщо забули пароль. Оскільки новий профіль створювати заборонено, необхідно відновити доступ до вже наявного. Це насправді не складно, але ситуація здатна викликати занепокоєння і відверту паніку. Саппорт розкаже просту схему дій, і вже за пару хвилин зможете потрапити у власний профіль.

Через вказані вище канали ви можете також дізнатися про актуальність ліцензії, її термін дії та номер. Крім того, ваші увазі інформація про порядок гри в слотах, зокрема в демо режимі, та будь-які інші питання, які стосуються ігрового процесу в казино.

 

063 02 13 025

Реєструйтесь за 10 секунд

FAQ

Як працює служба підтримки Slots City?


Для зручності гостей оператори технічної підтримки онлайн казино Slots City працюють цілодобово. Це означає, що вирішити питання, що вас цікавить, можна в будь-який зручний для вас час. Всі вказані вище контакти вам доступні.

Чи можна звернутись до служби підтримки, якщо я ще не маю профілю в Слотс Сіті?


Так, звернення приймаються незалежно від наявності профілю. Тому, якщо ще лише роздумуєте про те, ставати клієнтом чи ні, ви вже можете оцінити спілкування операторів та зрозуміти, зможете у разі необхідності вирішити з ними свої питання чи ні.

Яким способом найшвидше зв’язатись з саппортом Slots City?


Оператори техпідтримки Slots City вирішують ваші проблеми 24/7, а швидкість з’єднання з оператором зазвичай залежить від часу доби та завантаженості ліній. Все ж найшвидшими способами є онлайн-чат та телефонний дзвінок. Швидкість відповіді на листи з електронної пошти дещо більш тривала.

Чи відповідають оператори вночі?


Так, оператори технічної підтримки Slots City працюють і вночі, відповідно готові цілодобово вирішувати ваші запити. До того ж в нічний час виходить зазвичай ще швидше вийти на спеціаліста, адже лінії не завантажені.

Скільки коштують дзвінки на гарячу лінію Slots City казино?


Дзвінки на гарячу лінію казино Slots City, так само як і звернення іншими способами, безкоштовні в межах України.

koleso